هيام حسن عيسى 29 سنة من مصر

الجمعة، 20 ديسمبر 2013

الاسم :هيام حسن عيسى
السن : 29 سنة
الحالة الاجتماعية : مطلقة  
البلد : مصر   
الوصف: بيضة جدا عيونى بنى شعرى اشقر طولى 175 سم


كل واحد يعمل لايك وشير للموضوع ويسيب الكومنت بتاعو وانا هتواصل معاة

20 التعليقات:

  1. انتى حلوة جداmehmoud_elsaed@yahoo.com

    ردحذف
  2. انتى ذى القمر حرام ايمن 01006856504

    ردحذف
  3. انتى مش قمر انتى امر من القمر انتى تقولى لى القمر قوم وانا اقعد مكانك

    ردحذف
  4. عاوز اتعرف وجاد فى التعارف ممكن اضافة ونتواصل

    ردحذف
  5. انت جميله ىوممكن ان نتعرف هذا عنواني altai_adel@yahoo.com

    ردحذف
  6. السن 30 احب اتعرف واتكلم مع ناس جادة واحب الصراحة جدا مهما كانت دة ميلى bessoo20000 ياهو

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. انا ابي اتعرف عليك ونكون اصدقاء وحبايب abdullrahman-07 اسكايبي ورقمي 0096657250990 وات ساب

    ردحذف
  9. ادا اردت ان اتعرف عليك ان تتصل بي علي رقمي 00213561943470 او علي ايمايلي hamou.babahamou@gmail.com و شكرا انا في انتضارك بالرد

    ردحذف
  10. انا بود ان اتعرف عليك من جميع الجوانب من اجل ان تكون هده العلاقة حقيقية متينة لا تتقطع بمرور الايام و الزمان انا جاد معك في هده العلاقة و النبيلة يسودها الحب والمودة و الوفاء و الاخلاص راجيا من الله ان اكون في حسن ضنك انا في انتضارك بالرد

    ردحذف
  11. مش عاوز كلام انا عوز كسك

    ردحذف
  12. عيونك عيونك خطفو كل مابداخيلي اني اني اغرق في شعرك ساسبح في صدرك لو تقولي نعم اني اني تاه في صحراء وفجاتا وجد نورا بين عيونك

    ردحذف
  13. انا شاب 37 سنة مش مرتبط ارغب بعلااقه مستمرة عايش لوحدا 01110963736

    ردحذف
  14. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. من الوليدي الشهري الي جميع الأرامل والمطلقات الزواج ليس أهم من الصلاة والسلام على سيدنا محمد صلى الله عليه وسلم اتقوا الله اتقوا الله اتقوا الله انشالله الهندي يتزوج والسعودي محروم من الزواج حرام والله حرام

    ردحذف
  15. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته برقم الجلوس 1049889387 برقم جوال 0531256034 اتصلو علينا وتواصلو معنا في موقع قناة الرومنسية والانترنت برعاية خاصة من الوليدي الشهري خاص خاص خاص وانا اهني ال سعود بن عبدالعزيز آل سعود بي النجاح الكبير في الحياة السياسية ويقول القدر هو الذي جعلكم تتحكمون فينا والقدر جعلني اقدر نفسي قبل أن اجعلكم في تقديري***

    ردحذف
  16. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته برقم الجلوس 1049889387 برقم جوال 0531256034 اتصلو علينا وتواصلو معنا في موقع قناة الرومنسية والانترنت برعاية خاصة من الوليدي الشهري خاص خاص خاص وانا اهني ال سعود بن عبدالعزيز آل سعود بي النجاح الكبير في الحياة السياسية ويقول القدر هو الذي جعلكم تتحكمون فينا والقدر جعلني اقدر نفسي قبل أن اجعلكم في تقديري***

    ردحذف